فروشگاه آداک درب

فروشگاه آداک درب
فروشگاه آداک درب
فروشگاه آداک درب
فروشگاه آداک درب
فروشگاه آداک درب
فروشگاه آداک درب

مجموعه آداک درب با ده سال سابقه در زمینه تولید و فروش درب های ضد سرقت لوکس ، درب لابی لوکس با شیشه سکوریت نشکن مقاوم ، انواع درب های ساختمانی ، درب ضد آب و درب ضد حریق می باشد.

ویژگی درب های ما استفاده از پنل فولادی داخل درب ها ، تمام درب ها از جنس فولاد به ضخامت 1.1. میلیمتر می باشد. لت اصلی تمام درب ها ضد دیلم بوده و داخل آن با قوطی کشی مقاوم شده است. چهارچوب ها با کف 1. سانتیمتر با ضخامت 11.میلیمتر می باشد. قفل و یراق از مرغوب ترین نوع قفل و یراق از برند کاله ترکیه و دارای 1 سال ضمانت می باشد.

روکش ها وارداتی ترک از بهترین متریال و در انواع روکش های سوپر راش، گردو، بلوط آمریکایی و پی وی سی که ضخامت کار در روکش مختلف بین 1 میلیمتر تا 1. میلیمتر می باشد.

درب ها دارای هوابند خارجی می باشد که از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان جلوگیری می کند. استفاده از ورق سرتاسری فولادی جهت کاملا ضدسرقت شدن درب ها. رنگ سوپر پلی اورتان برند گنج ترکیه

لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.