فروشگاه سیم و کابل جاوید

در

درباره فروشگاه سیم و کابل جاوید

در صنعت ساختمانی، سیم و کابل‌ها حرف اول را می‌زنند. اگر در هر ساختمانی سیم و کابل مناسب به کار نرود با خطرات زیادی از جمله آتش‌سوزی، مواجه خواهید شد. پس تهیه و خرید این لوازم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هست که بهترین گزینه، فروشگاه سیم و کابل جاوید است. فروشگاه جاوید، تمام محصولات مربوط به سیم و کابل را با برندهای معتبر، علامت استاندارد و درجه یک به فروش می‌رساند. اما برخی از خریدارها، به دنبال سیم و کابل در سایزهای گوناگون هستند.  فروشگاه جاوید این مورد را به خوبی درک کرده و تمام سایز و اندازه‌های سیم و کابل را موجود کرده تا نیاز مشتریان خود را به صورت یک‌جا برطرف کند. این فروشگاه  تمام محصولات مربوط به این دسته را به طور مستقیم و بدون واسطه، تهیه و به فروش می‌رساند. همین مورد باعث شده تا در قیمت محصولات تاثیر زیادی داشته باشد. به طوری‌که در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر، ارزان و مناسب‌تر است. اما مورد مهم در فروشگاه سیم و کابل جاوید، سفارش و خرید به شکل تلفنی و اینترنتی هست که جهت رفاه حال مشتریان خود راه‌اندازی کرده است. البته این فروشگاه، ارسال و تحویل فوری به سراسر کشور را نیز برعهده گرفته است.

فروشگاه سیم و کابل جاوید

مقالات فروشگاه سیم و کابل جاوید

لوازم برقی و الکترونیکی در سایت وصل کلیک

لوازم برقی و الکترونیکی و یا روشنایی‌ها بخش  اساسی از زندگی ما هستند که در هر شرایطی به آن‌ها نیاز داریم. همین مورد باعث شده تا تولید کننده‌های زیادی تولید را شروع‌ و فروشنده و یا نمایندگی‌های زیادی مشغول فروش این دسته از محصولات شوند. اما در گذشته، انتخاب و خرید این محصولات با چالش‌های […]

ادامه مطلب

آدرس

خیابان لاله زار جنوبی کوچه باربد پلاک 22

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شنبه
09:00 تا 20:00
یکشنبه
09:00 تا 20:00
دوشنبه
09:00 تا 20:00
سه شنبه
09:00 تا 20:00
چهارشنبه
09:00 تا 20:00
پنج شنبه
09:00 تا 18:00
جمعه
تعطیل
لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.