باشگاه بدنسازی و تناسب اندام پالادیوم

در

درباره باشگاه بدنسازی و تناسب اندام پالادیوم

باشگاه بدنسازی و تناسب اندام پالادیوم با نزدیک به یک دهه تجربه و بهره مندی از فضای ورزشی ۲۰۰۰ مترمربع یکی دیگر از بهترین و مجهزترین مراکز آموزش ورزش های هوازی و تناسب اندام در تهران است. این بهترین باشگاه بدنسازی بانوان در تهران در طبقه ششم مرکز خرید پالادیوم زعفرانیه واقع شده و یک فضای شیک، مدرن، آرام و دلنشین را برای ورزش و تمرین ورزشکاران فراهم کرده است. علاوه بر استفاده از دستگاه های پیشرفته و مربیان متخصص و با تجربه این باشگاه، یکی از مرتفع ترین مراکز ورزشی با نمایی کم نظیر می باشد. به همین سبب بسیاری از افراد این باشگاه را برای تناسب اندام و انجام ورزش های هوازی انتخاب می کنند. خاطر نشان می شود مدیریت این باشگاه در راستای برقراری ارتباط مؤثر و صمیمی با ورزشکاران از مربیان جوان، پر انرژی و با تجربه کافی بهره گرفته و مطمئناً می توانید بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهد. پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع ورزشکاران این سری از بهترین باشگاه های بانوان تهران ملحق شوید.

امکانات و خدمات باشگاه:

  • برگزاری کلاس های ورزشی از مبتدی تا پیشرفته شامل: ژیمناستیک، تی آر ایکس، پیلاتس، زومبا، اسپینینگ، بادی بالانس، سی ایکس، تای چی، بادی پامپ، کشتی آزاد، بدنسازی، بادی جم، یوگا، بادی کامبت و بادی اتک
  • سالن اسپینینگ، سالن بدنسازی، استخر سالن ورزش‌های گروهی و سالن ماساژ
  • وکیومد، مرکز پزشکی ورزشی، آبشار آب سرد و سونای خشک و بخار
  • مشاوره پزشکی و سلامت، پارکینگ اختصاصی، بوفه و کافی‌شاپ، اینترنت رایگان و …
باشگاه بدنسازی و تناسب اندام پالادیوم

آدرس

تهران – زعفرانیه – خیابان مقدس اردبیلی – میدان الف – مرکز خرید پالادیوم – طبقه ششم- باشگاه ورزشی پالادیوم

اطلاعات تماس

ساعات کاری

شنبه
07:00 تا 15:00
یکشنبه
08:30 تا 15:00
دوشنبه
07:00 تا 15:00
سه شنبه
08:30 تا 15:00
چهارشنبه
07:00 تا 15:00
پنج شنبه
تعطیل
جمعه
09:00 تا 14:00
لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.