این مقاله در سالن آرایش و زیبایی نوشته شده و با برچسب گذاری شده است.

7 تا از بهترین مارک کرم پودر عروس در جهان از نگاه برایان کانتور

کرم پودر عروس

پیدا کردن زیرسازی مناسب یکی از سخت ترین جنبه های آرایش برای همه است. اما در حال حاضر وقتی نوبت به عروس ها می رسد، انتخاب بهترین آرایش عروس می تواند بسیار دشوار باشد. شما به چیزی نیاز دارید که ماندگار باشد و در عکس ها و حضوری خوب به نظر برسد. خبر خوب این است که نیازی به انتخاب نیست. بنابراین، برای اینکه روز عروسی شما کمی راحت تر شود، لیستی از بهترین کرم پودرهای عروس موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.

 

برایان کانتور، آرایشگر مشهور جهان، پیشنهاد می کند وقتی کرم پودر مورد علاقه خود را پیدا کردید، آن را در روز آرایش عروس امتحان کنید. صبح آن را بمالید و بگذارید در طول روز عمل کند و تا حد امکان در آینه نگاه کنید و نحوه خوابیدن کرم پودر روی پوست را اندازه بگیرید. آیا در وسط روز می درخشد؟ آیا بعد از چند ساعت شروع به از بین رفتن می کند؟ چند پودر را امتحان کنید و توجه داشته باشید که کدام یک برای روز بزرگ شما بهتر عمل می کند.”

مطالعه بیشتر : برای دیدن بهترین سالن های زیبایی از سایت وصل کلیک دیدن فرمایید.

1. فونداسیون ابریشمی جورجیو

 

یافتن پودر مناسب یکی از سخت ترین مراحل آرایش برای همه است، انتخاب بهترین مارک پودر عروس به عهده عروس خانم است.

برایان کانتور یکی از هنرمندان آرایش است که عاشق گزینه های کلاسیک است و بیش از 20 سال است که از طرفداران این برند بوده است. او توضیح می‌دهد: «این محصول برای انواع پوست طراحی شده است، فناوری ثبت اختراع این محصول به شما جلوه‌ای واقع‌گرایانه در داخل، داخل و خارج دوربین می‌دهد. برای روز عروسی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

 

او اضافه کرد که بافت پوست را بهبود می بخشد و لک ها را کاهش می دهد و افزود که طیف سایه های زیرسازی اخیراً گسترش یافته است. اکنون بیش از 40 سایه برای انتخاب وجود دارد که همگی طیف کاملی از رنگ های متوسط اما با پوشش مشابه را ارائه می دهند. اگرچه کمی گران است، اما مقدار کمی تا حد زیادی پیش می رود و کار را انجام می دهد.

 

2- کرم پودر اورآل

 

می توانید پودر مناسب روز عروسی را در داروخانه پیدا کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این فرمول قدرت ماندگاری شگفت انگیزی را نشان می دهد و در برابر انتقال و تعریق مقاوم است. برخلاف برخی کرم پودرهای دیگر، رنگ آن در تمام طول روز باقی می ماند. با این حال، سبک وزن است، و همچنین فوق العاده است که در 40 رنگ ارائه می شود، که در محصولات داروخانه ها بسیار محبوب است.

3- شارلوت تیلبری Airbrush Flawless Longwear Foundation بهترین مارک کرم پودر  آرایش عروس

 

برای کسانی که خواهان اثر کرم ایربراش هستند – بدون استفاده از ایربراش مستقیم – این یک گزینه عالی است. شارلوت تیلبری به دلیل تولید محصولاتی که پوست شما را آشکار می کند شناخته شده است و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست. مرطوب و تمیز است، در برابر رطوبت  مقاوم است، ناگفته نماند که دارای ویژگی خاصی است که وقتی روی پوست شما می نشیند احساس خنکی و شادابی به شما می دهد، که یک مزیت بزرگ برای عروسی های تابستانی است. همچنین مجموعه خاصی از مواد تشکیل دهنده وجود دارد که به کاهش ظاهر چین و چروک کمک می کند.

4-کرم پودر گوچی

 

یکی دیگر از بهترین فونداسیون ها برای آرایش عروس، این محصول در طیف گسترده ای از 40 سایه، همه در رنگ های مختلف موجود است که پیدا کردن زیرسازی عالی را آسان تر از همیشه می کند. برای انواع پوست فرموله شده است و دارای تکنولوژی خاصی برای محو کردن چین و چروک ها و عیوب با پوششی بی عیب و نقص است. پوشش متوسطی را ارائه می دهد، اگرچه اگر بخواهید کمی بیشتر برای ظاهری کامل تر اضافه کنید، به راحتی قابل کشش است.

مطالعه بیشتر : برای دیدن بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی از سایت وصل کلیک دیدن فرمایید.

5- کرم پودر Kosa’s Revealer Skin-Improving Foundation بهترین مارک کرم پودر برای آرایش عروس

 

اگر پوست خشکی دارید، بدیهی است که تهیه آن با یک مرطوب کننده خوب و پرایمر آبرسان بسیار مهم است، اما انتخاب فرمول زیرسازی نیز می تواند فوق العاده مفید باشد. این محصول جدید حاوی موادی است که بیشتر در محصولات مراقبت از پوست یافت می شود تا لوازم آرایشی. اسید هیالورونیک و اسکوالان، نیاسینامید و پپتیدهای سبک را در نظر بگیرید. به خوبی ترکیب می شود و دستیابی به بافتی غیرقابل تشخیص را آسان می کند که دقیقاً شبیه پوست شما است و عالی است.

 

6- فونداسیون مات Givenchy Prisme Libre Skin-Caring بهترین برند زیرسازی

 

 

به گفته کانتور، این یک انتخاب خوب برای صاحبان پوست های چرب یا مختلط است. او می‌گوید پوشش متوسط و ضدآب، پوشیدن طولانی و فرمول غیرقابل انتقال آن برای عروس‌ها عالی است. خاک رس به جذب روغن اضافی کمک می کند، در حالی که روکش مات هنوز طبیعی به نظر می رسد و هرگز گچی یا چسبنده نیست.

7- Exa High Fidelity Foundation بهترین مارک کرم پودر برای عروس است

 

در سال های اخیر یافتن یک کرم پودر خالص و طبیعی که هنوز هم کار کند کار سختی بوده است. خوشبختانه امروز دیگر اینطور نیست. این یکی از محصولات جدید مورد علاقه ما است. این محصول لیستی از مواد شیمیایی مشکوک ندارد، اما به خوبی هر کرم پودر “سنتی” عمل می کند. روکش نیمه مات برای کسانی که بافت مات یا براق نمی خواهند بسیار عالی است، در حالی که پوشش متوسط بسیار شفاف است و در 43 سایه ارائه می شود.

 

 

سخن آخر

کرم پودر مناسب نوع پوست خود را پیدا کنید. اگر پوست خشکی دارید و از مرطوب کننده استفاده می کنید، پوست شما تشنه و ناراحت به نظر می رسد. اگر پوست چرب دارید و محصولی را انتخاب می کنید که خیلی مرطوب کننده باشد، مشکل ساز خواهد شد. کانتور می گوید پیدا کردن فرمولی که مناسب نوع پوست شما باشد بهترین نتایج را هم از نظر ظاهر و هم از نظر طول عمر به شما می دهد. در این مطلب 7 تا از بهترین مارک کرم پودر عروس را به شما معرفی کردیم، امیدواریم با بهترین انتخاب در بهترین شب خود، بهترین باشید و بدرخشید.

لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.