این مقاله در دسته‌بندی نشده نوشته شده و با برچسب گذاری شده است.

همه چیز درباره سئو

همه چیز درباره سئو، حتما تا آخر مطالعه کنید

احتمالا الان که این مطلب رو میخونید به دنبال این هستید که بدونید سئو چیه؟؟ چیکار میکنه و چرا مهمه؟ چجوری باید سئو کنیم؟ هزینه هاش چقدره و به کجا میشه برای سئو اعتماد کرد؟ من در این مطلب میخوام به طور کامل براتون توضیح بدم که سئو چیه و سیر تا پیازشو آوردم براتون.

***نکته بسیار مهم: فرآیند سئو ارتباطی به طراحی سایت ندارد و نباید این دو را باهم اشتباه گرفت.

سئو

فهرست مطالب

تاریخچه سئو

اولین چیزی که میخوام دربارش صحبت کنم تاریخچه سئو است و اینکه از کجا شروع شد.

در سال 1988 شرکتی به نام گوگل پایه گذاری شد که این شرکت به سرعت پیشرفت چشم گیری داشت و در حوزه کامپیوتر بسیار قدرتمند شد. گوگل، یک موتور جستجوست که هدفش راحتی کاربران هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی و رساندن مخاطب به سایت هدف است.(البته در حال حاضر گوگل قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد که مرتبط با این مقاله نیست.)

+ خب حالا این همه از گوگل تعریف کردی، ربطش به سئو چیه؟

سئو به گوگل خیلی مرتبطه. شاید بپرسین چرا؟؟ به زبان ساده ما وقتی  بخوایم خودمون رو برای گوگل قابل اعتماد نشون بدیم که گوگل مارو  (از نظر رتبه) بالاتر نشون بده، بهش میگیم سئو. پس تاریخچه سئو هم از ایجاد شروع شرکت گوگل شروع میشه 😉😎 (البته هر موتور جستوجو الگوریتم خودش رو برای سئو داره و من به خاطر محبوبیت بیشتر گوگل در دنیا نسبت به بقیه، این موتور جستجو رو براتون مثال زدم).

معنی سئو(seo)

سئو و ارتباطات

سئو، مخفف کلمه بهینه سازی برای موتور جستجو(search engine optimization) است. به نظر خودم خیلی عبارت سختیه. به زبان ساده تر، مجموعه کارهایی که انجام میدیم تا سایت ما از نظر گوگل بهتر باشه وما رو بالاتر نشون بده. خب منطقا هر چه بهینه تر باشه سایتمون تعداد کلیکمون و دیده شدنمون(ترافیک سایت) بیشتر میشه.

لوگو پرگار وب
طراحی سایت و سئو سایت توسط پرگار وب

باریخت مرجع زیبایی و سلامت بانوان ایران است. برای مشاهده انواع روتین پوستی و همچنین مشاهده بهترین سالن ها و مراکز زیبایی و همچنین مطالب آموزشی زیبایی و آرایشی و بهداشتی به باریخت مراجعه کنید.